Páginas

Anttoni eta Antton


(mutilek)
Anttoni! Anttoni!
zure atean nago ni.

(neskek)
Ai, Antton! Ai, Antton!
ate ondoan hor konpon!

1. (mutilek)
Hormatxoriak negu gorrian
ez du atsegin elurra:
zerua goibel, kabia hotza,
eta janari gabe lurra.
Ai, maite, nire bihotzak duen
zure hotzaren beldurra!
Biontzat kabi bat berotzeko
bilduko nuke egurra.

2. (neskek)
Enarak ez du behin egindako
kabirik inoiz aldatzen:
urtero beti kabi haretan
kumeak ditu bazkatzen.
Baina zu, Antton, enara txarra
zaitut niretzat bilatzen;
jai bakoitzean neska berria
ikusten zaitut maitatzen.

3. (mutilek)
Enarak ere bere kabia
galduta badu ikusten,
biderik gabe, haruntz ta honuntz
kabitik du alde egiten.
Egarri dagoen nire bihotza
zuk eman ezik edaten
berriro ere ibiliko da
gogorik gabe nonbaiten.

4. (neskek)
Zure bihotza egarri dela
esan didazu bertsotan;
neronek ere ikasia dut
arrazoi duzula hortan.
Zu beti zabiltz edari bila,
ikusi zaitut askotan,
baina neurriz gain egarri hori
itotzen duzu ardotan.

(mutilek)
Anttoni! Anttoni!
kalabazazale ez naiz ni.

(neskek)
Ai, Antton! Ai, Antton!
haize freskoari, gabon!


Hitzak: Nemesio Etxaniz / Musika: Herrikoa / Abeslaria: Oskorri "The Pub ibiltaria 1" (1997)